Geliştirici Destek Disc-İnventory Parayı İtem Yapmak ?

cloudf cloudf
cloudf cloudf

huseyinertas

Yeni Üye
CF Kullanıcı
May 6, 2020
13
0
Hayırlı günler forum üzerinde araştırmama rağmen bilgiye ulaşamadım kullandığım disc sistemine para ve kara parayı entegre etmek istyorum nasıl yapabilirim birde adam soymayı nasıl entegre edebilirim yardımcı olursanız sevinirim :)
 

kagan

CloudFivem Üye
CF Kullanıcı
May 2, 2020
142
99
es_extended üzerinden server/classes/player.lua self.addMoney , self.removeMoney , self.removeInventoryItem ve self.addInventoryItem kısmında biraz değişiklik yaparak parayı iteme çevirebilirsiniz kara parayı iteme cevirmek için normal datanızda bir item oluşturarak kara para vermesini istediğiniz yerde o itemi verdirerek kara parayıda iteme çevirebilirsiniz diye düşünüyorum
 

solid44

Yeni Üye
CF Kullanıcı
May 12, 2020
14
1
es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;


bu kodu

self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end

alttaki kodla

self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end

bu kodu

self.addMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.player.addMoney(money)

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end

self.removeMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.player.removeMoney(money)

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end

bununla değiştirmelisiniz

self.addMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.addInventoryItem("cash",money)

local money = self.getInventoryItem('cash')

if self.player.get('money') ~= money.count then

self.player.set('money',money.count)

end

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end



self.removeMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.removeInventoryItem("cash",money)

local money = self.getInventoryItem('cash')

if self.player.get('money') ~= money.count then

self.player.set('money',money.count)

end

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end

--Ve en son olarak database e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: gokberkkkk

BU KONUYU GÖRÜNTÜLEYEN KULLANICILAR (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Yasal Uyarı

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren cloudfivem.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. cloudfivem.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri iletisim linkimizden bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.

Hızlı Bağıntılar

Kullanıcı Paneli

Sponsorluk İçin

Sponsorluk için morpheause@cloudfivem.com a mail atınız.