Ücretli Kasaba ve Şehir Paketi

cloudf cloudf
cloudf cloudf

yahsyaa

Yeni Üye
CF Kullanıcı
Ocak 21, 2021
3
0
31
1. paket hem kasaba hem şehir odaklı düzenlenmiş piyasada bulunan güncel scriptlerden oluşmaktadır.

2. paket sadece kasaba paketidir.Herşey kasabay yaşantısına uygun olarak düzenlenmiştir.(meslekler araçlar ekonomi iş yerleri whitelist meslekler)


buraya resim eklemiyorum çünkü paketlerde anlatılacak gösterilecek çok şey var ve bunlar discord kanalımda hepsi mevcut .aynı şekilde paketi almak isteyen arkadaşlara discordan yayın açarak paketi tanıtabilirim.Dediğim gibi discord kanalımda herşey mevcut en ince ayrıntısına kadar.


Paket fiyatı Hakkında.Öğrencileri bile çok zorlamayacak düşük bir mebla. Açıkcası Paketin hakketiğinden daha az bir tutar.

Evet Arkadaşlar Sunucumda Kullandığım aktif 40 çeken paketimi satışa çıkarıyorum.Açıkcası Fivemi bırakmasaydım kesinlikle satmazdım.Çünkü Bu paketi yaparken İyi bir para harcadım ama bi o kadar da ekmeğini yedim. Fiyatı fivem piyasasına göre bence çok uygun. Buraya görsel eklemiyorum çünkü pakette anlatılacak birçok şey var allta discord adresimi bırakıcam orda tüm özelliklere tüm eklentilere nasıl bir paket alacağınıza dair birçok içerik mevcut aynı şekilde paketi alacak arkadaşlar için yayın açarak paketi en ince ayrıntısına kadar gösterebilirim. Yine sorunuz olursa tüm cevaplarınızı karşılayabilirim.

Bunun yanında kasaba paketimde satışta.Tamamen kasaba yaşantısına uyarlanmış hard ekonomi kasaba araçları herşey kasabaya taşınmış Bir kasaba Roleplay.Bu paketide aynı şekilde discord adresimde en ince ayrıntısına kadar bilgilendirilmiştir.



Discord Adresim: murchle4123


NOT:Fivemde paket alırken babanıza bile güvenmeyin tabiri caizse . Çünkü bundan önceki paketlerimde satış gerçeklesirken müsteriler çok tedirgindi.Çünkü adamlar hep dolandırılmış yok parayı vermiş paketi alamamış yok paket görüldüğü gibi çıkmamış.

Açık söylemem gerekirse bu dünya tek taraflı değil.Ben adamdan 100-200 fazla koparsam nolur koparmasam nolur.Kul hakkı en çok çekindiğim şeydir.Paket neyse paketin karşılığı neyse o. Ne bir eksik Ne bir fazla.







Discord Adresim: murchle4123
 
Son düzenleme:

yahsyaa

Yeni Üye
CF Kullanıcı
Ocak 21, 2021
3
0
31
lilhydra lilhydra Allaha Şükür kimsenin parasında gözüm yok. Bu dünya tek taraflı değil. 300-400 lira dolandırdım diyelim sonuç . Sen de heralde dolandırılmıssın acısını forumda çıkarıyorsun. Ben adama paketi tanıtıyorum budur budur keza resimlerlere keza yayın açarak en ince ayrıntısına kadar . Müşteri beğendim alırım der beğenmedim almaz der budur. Lütfen konuşmak için yorum yapmayınız.Valla Sizi Hiç Çekemem.
 
Son düzenleme:

BU KONUYU GÖRÜNTÜLEYEN KULLANICILAR (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Yasal Uyarı

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren cloudfivem.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. cloudfivem.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri iletisim linkimizden bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.

Hızlı Bağıntılar

Kullanıcı Paneli

Sponsorluk İçin

Sponsorluk için morpheause@cloudfivem.com a mail atınız.